Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 9 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Ocelová konstrukce silničního mostu
Kloda, Petr ; Barnat, Jan (oponent) ; Štrba, Michal (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce byl návrh spřaženého ocelobetonového silničního mostu pro silnici I. třídy v Ostravě. Součástí návrhu je variantní řešení mostu pro teoretická rozpětí 44 m + 55 m + 44 m. Celkové rozpětí mostu je tedy 143 m. Předběžný statický výpočet porovnává dvě varianty nosné ocelové konstrukce, v první je navržena dvoutrámová konstrukce a v druhé variantě je posouzen most s komorovým průřezem. Šířka mostu je 14 m a pro způsob montáže je zvolen výsun bez dočasných podpor. Návrh mostní konstrukce byl proveden dle platných norem ČSN EN. Závěrečná práce obsahuje variantní návrh, statický výpočet, kde je uveden výkaz materiálu, technickou zprávu a výkresovou dokumentaci.
Most v obci Návsí přes řeku Olši
Mendroková, Magda ; Nečesal, Petr (oponent) ; Marván, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem a posouzením ocelového obloukového mostu s mezilehlou ocelobetonovou mostovkou na silnici III. třídy. Tato konstrukce přemosťuje vodní překážku – řeku Olši v obci Návsí. Vzdálenost os uložení na opěrách je 48,5m. Nosnou konstrukci tvoří dvojice oblouků vetknutých do základů. Na oblouky je zavěšena mostovka tvořena betonovou deskou spřaženou s příčníky. Táhla jsou uspořádána tak, aby v podélném pohledu tvořila tvar písmene „V“.
Návrh silničního spřaženého mostu na obchvatu Bytomi
Uhl, Milan ; Marván, David (oponent) ; Nečesal, Petr (vedoucí práce)
Úkolem diplomové práce bude návrh spřaženého mostu o čtyřech polích. Diplomant prověří dvě varianty návrhu – konstrukci spojitou a konstrukci o čtyřech prostých polích.
Interakce koleje a mostu
Kapounek, Jan ; Kubelka, Jan (oponent) ; Plášek, Otto (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou přístupů k posouzení kombinované odezvy mostní konstrukce a bezstykové koleje na 5 připravovaných mostních objektech vysokorychlostních tratí v ČR ve stupni Dokumentace pro územní rozhodnutí. Výstupem analýzy těchto mostů je indikace a popis problematických míst vyskytujících se ve výpočtu a vytvoření doporučeného postupu výpočtu kombinované odezvy mostní konstrukce a bezstykové koleje metodou Komplexní analýzy pro mosty na vysokorychlostních tratích v ČR. Na základě tohoto doporučeného postupu je vytvořen jednoduchý model mostu.
SO 217 Most přes řeku Morávku v km 6.205
Hollý, Tomáš ; Marván, David (oponent) ; Nečesal, Petr (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je návrh a posouzení ocelové nosné konstrukce spřaženého ocelobetonového silničního mostu. Jedná se o spojitý nosník o sedmi polích, jejichž rozpětí je 36,0 + 57,0 + 75,0 + 90,0 + 75,0 + 57,0 + 36,0 = 426 metrů. Nosná konstrukce sestává ze svařovaných nosníků průřezu tvaru I, které přecházejí do uzavřeného truhlíkového nosníku. Ve výpočtu jsou zohledněny fáze výstavby.
Ocelová konstrukce silničního mostu
Kloda, Petr ; Barnat, Jan (oponent) ; Štrba, Michal (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce byl návrh spřaženého ocelobetonového silničního mostu pro silnici I. třídy v Ostravě. Součástí návrhu je variantní řešení mostu pro teoretická rozpětí 44 m + 55 m + 44 m. Celkové rozpětí mostu je tedy 143 m. Předběžný statický výpočet porovnává dvě varianty nosné ocelové konstrukce, v první je navržena dvoutrámová konstrukce a v druhé variantě je posouzen most s komorovým průřezem. Šířka mostu je 14 m a pro způsob montáže je zvolen výsun bez dočasných podpor. Návrh mostní konstrukce byl proveden dle platných norem ČSN EN. Závěrečná práce obsahuje variantní návrh, statický výpočet, kde je uveden výkaz materiálu, technickou zprávu a výkresovou dokumentaci.
Návrh silničního spřaženého mostu na obchvatu Bytomi
Uhl, Milan ; Marván, David (oponent) ; Nečesal, Petr (vedoucí práce)
Úkolem diplomové práce bude návrh spřaženého mostu o čtyřech polích. Diplomant prověří dvě varianty návrhu – konstrukci spojitou a konstrukci o čtyřech prostých polích.
Most v obci Návsí přes řeku Olši
Mendroková, Magda ; Nečesal, Petr (oponent) ; Marván, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem a posouzením ocelového obloukového mostu s mezilehlou ocelobetonovou mostovkou na silnici III. třídy. Tato konstrukce přemosťuje vodní překážku – řeku Olši v obci Návsí. Vzdálenost os uložení na opěrách je 48,5m. Nosnou konstrukci tvoří dvojice oblouků vetknutých do základů. Na oblouky je zavěšena mostovka tvořena betonovou deskou spřaženou s příčníky. Táhla jsou uspořádána tak, aby v podélném pohledu tvořila tvar písmene „V“.
SO 217 Most přes řeku Morávku v km 6.205
Hollý, Tomáš ; Marván, David (oponent) ; Nečesal, Petr (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je návrh a posouzení ocelové nosné konstrukce spřaženého ocelobetonového silničního mostu. Jedná se o spojitý nosník o sedmi polích, jejichž rozpětí je 36,0 + 57,0 + 75,0 + 90,0 + 75,0 + 57,0 + 36,0 = 426 metrů. Nosná konstrukce sestává ze svařovaných nosníků průřezu tvaru I, které přecházejí do uzavřeného truhlíkového nosníku. Ve výpočtu jsou zohledněny fáze výstavby.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.